Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! driver å monterer armlene i bilen min, har alt bortsett fra selve feste.. den man skrur i bilen og setter armlenet på! noen som vet hvor jeg får kjøpt denne? har en men den er fra høyrestyrt bil så passer ikke

håper noen kan hjelpe :)

Skrevet

jeg finner ikke armlene i delekatalogen.. vet ikke om dete kanskje er på grunn av bilen min ikke ble levert med dette orginalt ?

takk forsvar

Skrevet

Om den ikke blei levert med det så må du borre hull og gjenge i karroseriet ditt det er 3 ekstra hull som er til selve feste til armelena så det er litt jobb. Jeg bytta om fra armelene til vaelig det passer heller ikke for da må jeg borre hull og gjenge opp igjenn til det nye;P så du må avgjøre det selv;P

Skrevet

går fint ann å montere armlene i en bil som ikke har dette fra før! du bruker bare skruene brekket er festa med.. men er ikke det jeg spør om! jeg spør om noen kan finne armlene i dele katalogen til gs, og sende meg en link? jeg finner det ikke

Skrevet

går fint ann å montere armlene i en bil som ikke har dette fra før! du bruker bare skruene brekket er festa med.. noen som vet hvor man kan kun får kjøpt det feste?

Skrevet
Om den ikke blei levert med det så må du borre hull og gjenge i karroseriet ditt det er 3 ekstra hull som er til selve feste til armelena så det er litt jobb. Jeg bytta om fra armelene til vaelig det passer heller ikke for da må jeg borre hull og gjenge opp igjenn til det nye;P så du må avgjøre det selv;P

Nåja, da må det være variet. Har montert i en som ikke hadde det som standard, der var alt klart. Måtte kutte litt vekk fra teppet for å komme til....

Skrevet

Jeg svarte jo deg i en annen99% lik tråd i sta!! Også lager du ny tråd å spør om akkurat det samme:'(. Bruk oppigjen trådene dine ikke lag flere tråder om ca samme tema vertfall ikke på samme dag/ helg værsåsnill:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...