Spankus Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 hei, i dag begynte bilen min og jage på tomgang, høres ut som om den går på kenguru bensin men det er ingen forskjell ifra før, det er bare på tomgang. Også lufter det no jævli, kan kanskje være bensin luft? Den bruker kanskje også mer bensin. (Er ikke 100% sikker på dette, da tankmålern lever litt sitt eget liv av og til) Noen som har en peilepinn over hva det kan være?
2000Touring Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Bensin lekkasje? Bensinlukt og mere bensin brukt pr km...
Spankus Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 har sjekket tanken, alle bensin slanger osv fram til motor. Har ikke funnet noen lekkasje. Høres ut som om den går og hopper på 5 sylindre.. Men når jeg gir gass så går den på alle 6, kan prøve å legge ut film.
Spankus Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Kan dette ha noe med att det er eksoslekkasje i frammfor lambda??
tilrum93 Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 hei! nå har jeg akkurat samme problem med min bmw' så da lurer jeg på om du fant ut hva problemet var???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå