kabeldeigen Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Tenkt på å skifte ut alle lyktene på bilen min,da jeg har kjedelige gule blinkere. Bilen det gjelder er en e39,523, 98iat.. Tenker da på front, side og baklykter. Disse må være med hvite blinkere. Frontlyktene har jeg manuel høydejustering på... Noen som har dette liggende? Må være i god stand, uten lekkasjer, sprekker osv... Og int. listene skulle også vært skiftet, da jeg har disse trelistene nå. Boooooooring Er mest interessert i gråe/sølv farget int lister.. Disse må også være i godt stand, uten for mye skader, striper osv...... Ta kontakt hvis noen skulle ha dette liggende..
bayerskemorrowerk Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Skulle gjerne solgt deg listene, da disse er i sølv, uten en eneste ripe, men disse ble lakkert for 3 dager siden, så tror jeg skal ha de litt til Hadde jeg vært deg hadde jeg gått inn på tyske e-bay og bestilt lykter, og nappet av listene, som tar ca 5 min, og gå til nermeste bil lakkerer, så har du 10 år nyere bil med en gang Blir så sinnsykt fint med sølv og svart interiør, kan laste opp bilde om du vil se resultat... Skulle gjerne gitt deg tips om billig lakkering, men jeg er ikke bosatt i nerheten, så blir litt vanskelig! Tipper 1000 kr
kabeldeigen Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Legg gjerne ut bilder av resultat av lakkeringen.... Hvordan napper man av listene da, uten å skade, knekke disse.? Noen tips/triks der? Og hvilken farge brukte du?
bayerskemorrowerk Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Kan svippe ut å ta et par bilder! Jeg starter alltid der der listene er sterkest, bredest eller tjukkest, så napper jeg forsiktig til den gir seg, så går resten automatisk, du drar aldri så hardt at det kjennes skummelt ut Eneste krevende er midtkonsollen, der løstner du to skruer under rommet til midtkonsollen, som du vipper ut, så ser du hvordan du løsner resten, så er det under girkula, som du setter i drive, og napper rett opp, så kommer den, så er det to skruer under svarte plasten til girspaken som vippes enkelt opp... Og til den over cd spiller, der må du vippe av klipsene på baksiden med verdens minste skrutrekker...
kabeldeigen Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Rommet under midtkonsollen??? Hvilket rom? Er mange der. Bra jeg kjenner en billakkerer da, så det skulle vel ordne seg på den fronten regner eg med. Hvilke lakk kode brukte du da, hvis jeg liker det du har gjort?
kabeldeigen Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Så veldig bra ut....for gjøre det samme jeg og. Ble som en ny bil
bayerskemorrowerk Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 hadde jeg vært deg ville jeg gått for noe mørkere enn jeg har, dette er fargekoden til en Toyota Hiace Det som var i lakksprøyta når jeg skulle lakkere !
kabeldeigen Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 hadde jeg vært deg ville jeg gått for noe mørkere enn jeg har, dette er fargekoden til en Toyota Hiace Det som var i lakksprøyta når jeg skulle lakkere ! Hørt fargekoden til listene er 354, Titansilber metallic, uten klarlakk er den som ligner mest
bayerskemorrowerk Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Jaok! Kult uten klarlakk og, men klarlakken gir en mye renere finish syns jeg, også tar det ikke like lett imot riper! Matt lakk er jo ikke akuratt det mest slitesterke materialet... Tror det hadde vært kult med matt sølv, og en lett sveip med 320 papir diagonalt langs listene, så den ser børstet ut?
kabeldeigen Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 Sliter med lokket over cd-spiller Får ikke av de klipsene.....holder på å klikke i vinkel
kabeldeigen Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 Da var alt løsnet....lakkering next
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå