francez Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Selger den digitale varmeapparats-betjeninga til e36. Den fungerer som den skal, men slår seg av avogtil. Er 99% sikker på at dette er den motstanden som "alltid" går på disse som er i ferd med å ta kveld. Har ikke lengre e36, så jeg har ikke bruk for denne lengre (plukka den ut før jeg vraka e36'en.). Vet at disse er litt ettertraktet, så håper å få solgt denne ganske fort Pris har jeg egentlig ikke bestemt meg for, men er åpen for bud (skambud belønnes med ignorering). Kan også nevnes at jeg trenger ett par ting til e46: Forskjerm Cosmo-svart V.S Bakfanger Cosmo-svart Spylerbeholder kombi (frontrute+lykter) Kan også byttes om noen har noe slikt liggende. Er av denne typen, bare med knapper
Vegard Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Hva skal du ha for denne da? Er knappene og selve panelet i bra stand?
francez Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Beklager sent svar. Tenkte meg rundt 600.- for dennne . Knappene og selve panelet er i god stand, trooor kanskje det er én piksel som er gåen i displayet, men mener å huske at det ikke hadde noe nevneverdig betydning.
Vegard Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 600,- gir jeg deg ikke for den. Da får det heller bare være. Jeg ga 800.- for et komplett varmeapparat med denne digitale fronten (uten pikselfeil), og det er noen år siden. Jeg tenkte bare at det var kjekt å ha en i reserve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå