hardrocxsludge Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Enkelt spørsmål, skal råder fra m50b25 brukes ved montering av m52b28 veiv eller skal rådene fra m52 motoren brukes ? Alt ligger komplett så har råder og stempler fra begge motorene . Takk
///Naitsirk Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Bruker vel alt fra 2,8 når man skal lage m50b28. Altså veiv, råder og stempler. Men kommer litt ann på om det er vanos eller ikke den m50 motoren din. Non-vanos så kan du slippe unna med veiv og stempler. Ere vanos så kan du evt bruke 2,8 veiv sammen med m20 130mm råder som vil gi mindre kompresjon. Greit om den skal overlades
hardrocxsludge Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Bruker vel alt fra 2,8 når man skal lage m50b28. Altså veiv, råder og stempler. Men kommer litt ann på om det er vanos eller ikke den m50 motoren din. Non-vanos så kan du slippe unna med veiv og stempler.Ere vanos så kan du evt bruke 2,8 veiv sammen med m20 130mm råder som vil gi mindre kompresjon. Greit om den skal overlades Jeg trodde det kun var slaget på veiva som var forskjellen jeg, slik at råder og stempler fra m50b25 kunne brukes med tanke på at det er lik borring på blokkene . Så det er ikke så enkelt at det bare er å bestille nye lager og legge 2,8 veiva nedi, må ut med stempler og råder også ! Blir bare sugemotor, så er ikke noe overlading på gang . Ingen som vet om noen som har greie råde og ramme lager til fine priser ?
///Naitsirk Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Om du bare hadde lagt veiva neidi hadde du vel gått på et aldri så lite totalhavari vil jeg si
Azeton Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Hehe ja, mulig stempla smeller noe så jævlig hardt i toppen da gitt!
hardrocxsludge Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Spørs nok det da, derfor er det fint med lommeregel at jeg alltid tørner motoren før jeg putter den i . Da blir det vel ut å skru etterpå da
///Naitsirk Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Når jeg tenker meg om så trur jeg kanskje du kun trenger veiv og råder..send en pm til rayman da han har en m50b28
hardrocxsludge Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Når jeg tenker meg om så trur jeg kanskje du kun trenger veiv og råder..send en pm til rayman da han har en m50b28 jeg vil tro stemplene er like forsovidt, boringen i blokka er jo lik men lavere råder pga slaget på veiva er lenger på 2,8 !? Skal høre med han jeg : - ) Takk for svar gutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå