Vegarlund Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Er det noen som har eller vet hvor jeg kan få tak i brukt automat gearkasse til bmw 540 e34? S.Hafsmo: Flyttet tråd til Ønskes kjøpt
S.Hafsmo Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Den var 100% når jeg tok den ut av bilen ihvertfall. Kassen har gått ca. 140 000km. Pris? vel, ser Koed og tilsvarende tar mellom 7500,- og 10800,- for 530i kassene (som er billigere enn en 540i kasse?) , så hva tror du om 4k pluss frakt?
Vegarlund Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 det er ikke så gale det, så lenge den er 100%. da vil jeg gjere kjøpe den. men treng ikke sende den. jeg bor på lindås, ser du bor på radøy. kan komme tilbake til deg om det i morgen jeg, om det går bra?
S.Hafsmo Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hehe, Rødøy, ikke Radøy. mao ca. 100 mil lengre unna. Om du uten videre vanskeligheter kan ta turen til Bergen, kan man jo undersøke mulighetene rundt å sende den med hurtigruten? Er vel NorLines som har transportdelen der. Såfremt man ikke kjenner noen ombord vel og merke.
Vegarlund Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Åja faen. Hehe. Ja det kan være at hurtigruten er billigst. Men da må vi eventuelt sjekke opp i. Vet du noe om det, eller kan finne ut av det?
S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Sist jeg ba om pris, var det snakk om en palle med dekk/felger (ca. 100kg) og dette kom på 1200,- om jeg husker rett. Kan sjekke om noen av de jeg kjenner i bransjen fortsatt jobber der, men jeg kommer ikke hjem fra sjøen før på Torsdag, så frem til da blir det lite gjort fra min side (har ikke dekning på mobilen).
///MPower Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 eg og har en kasse, bor på Askøy, bilen var gått 260 når den ble tatt ut, men skal ikke si sikkert om den har vært byttet før, for den girte helt fint og ingen problemer med å få den i gir osv.
Vegarlund Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Ka skal du ha for den då? Skulle tro den har vert byttet når den har gått 260 og er ingen problem med den.
S.Hafsmo Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Ser jo at jeg skulle tatt det på PM,så ikke dere hadde sett tråden.
///MPower Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Ka skal du ha for den då? Skulle tro den har vert byttet når den har gått 260 og er ingen problem med den. kan få den for det samme som hafsmo skulle ha for sin, bare og hente, ligger klar til og hives i bil. ring/sms på 47887937 hvis det er av interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå