Morstan Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Vurderer å selge bilen min, med sterk tvil :/ Men har lyst på e30, eller e36 med mer motor. Så må bare da:( Bilen har rullet nå ca 265000, og bruker litt olje, men ikke noe vann. Er litt rust på frontkasseten, ellers er den faktisk ganske bra for rust, litt er det jo på en så gammel bil. Litt usikker på pris. Men man trenger ikke komme med skam bud da jeg ikke trenger selge. Men fornuftige bud, innbytte tas vel i mot Har kostet på den over 50 000 fra jeg begynte pusse på den. Har ikke kvittering, men skrevet en liste sånn etter hvert som jeg kjøpte ting. Spør om det er noe, så skal jeg svare så godt jeg kan. Mvh Martin Her er ett bilde, flere i tråden i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 kvelds bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Ca 40 000 har jeg sagt til de som har sendt pm om det:-) følger med en god del deler i tillegg. Er interresert i bytte også som sagt. Bare skrike ut:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 opp igjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Selges nå billig pga ser etter ny bil. Den har tapt seg litt, så ca pris 25 000. Da har jeg tapt halvparten av hva jeg har kostet på den:-D er ødelagt fanger foran, litt av høyre hjørne, sprekk i bakfanger, rusten frontkassett, en skjerm bør byttes. Send pm om det skulle være noe. Eller ring 99415395:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Og pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Kan selges for 20 000 men da med andre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Kom igjen da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Kommer bilder av hvordan den ser ut i kveld, og over helgen tror jeg må prøve finn:-D legger ut bilder av feil mangler og litt skriv om det. Mest små feil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennethkenzow Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Send meg en PM når den er på finn /autodb har muligens en kompis som er interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 AutoDB kode: 1310471. Oppdatert med nye bilder og mer skriv i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå