gaasen Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Handla ny bil til meg selv i forrige uke. 09 525d touring Msport med kun 18.000 kjørte km. Har noen småplaner med bilen inn mot sommern. Har bestilt 20" Hartge classic 2 sommerhjul hos strandveien i Trondheim, samt hartge understell. I tillegg blir det toning av ruter hele veien og muligens ei lita leppe foran. Skal til profesjonell fotograf for bilder om ei uke eller to. Utstyrsliste: Type code PX51 Type 525D UL (EUR) Dev. series E61 (MUE) Line 5 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M57/T2 Cubical capacity 3.00 Power 145 Transmision HECK Gearbox AUT Colour ALPINWEISS 3 (300) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod. date 2008-09-26 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 2NP M LT/ALY W. DOUBLE SPOKE 135 M W.RUNFLA 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 386 ROOF RAIL 4BY FINE-WOOD TRIM BAMBOO GRAIN ANTHRACITE 402 PANORAMA GLASS ROOF 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 442 CUPHOLDER 456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 496 SEAT HEATING FOR REAR SEATS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6VB CCC ASSIGNMENT 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 616 BMW ONLINE 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7MF EDITION SPORT 7SP NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 8S8 COUNTRY SPEC.NAVI CONTROL (ACC) 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Heftig, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Sweet ride Geir. Du må ha deg ei slek vogn no når du har vert ute med "snoppen" din igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 tøft! Venter i spenning på bilder=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Sweet ride Geir. Du må ha deg ei slek vogn no når du har vert ute med "snoppen" din igjen.. Hehe. Er ingen leke den dærre snoppen nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Høres ut som en utrolig flott bil du har skaffet deg, gratulerer så masse! Har selv bestilt 20" Hartge Classic II felger og Hartge senkesett hos Strandveien, gleder meg masse til å få det montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Høres ut som en utrolig flott bil du har skaffet deg, gratulerer så masse! Har selv bestilt 20" Hartge Classic II felger og Hartge senkesett hos Strandveien, gleder meg masse til å få det montert Gratulerer! Svir til lommeboka, men det ser bra ut. Så er det greit å vite att en har skikkelig kvalitet. Har du prosjekttråd på bilen eller? Lurer på å handle inn litt carbon også, men er redd d kan bli litt harry.. Vil helst beholde mest mulig ren stil på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Gratulerer!Svir til lommeboka, men det ser bra ut. Så er det greit å vite att en har skikkelig kvalitet. Har du prosjekttråd på bilen eller? Lurer på å handle inn litt carbon også, men er redd d kan bli litt harry.. Vil helst beholde mest mulig ren stil på den. Har ikke laget meg prosjekttråd på den, mye siden jeg ikke har oppgradert den noe særlig og egentlig hadde tenkt å bytte til F11 eller til Mercedes E-klasse. Kom imidlertid til at jeg måtte prioritere annerledes nå, siden det har gått "en del" penger i bil de siste to - tre årene. Men når delene kommer inn er det mye mulig jeg lager en prosjekttråd Carbon på hvit bil kan bli helrått, men jeg tror nok man er nødt til å begrense seg litt og å ha den på "de riktige" plassene. Carbonsplitters og carbonnyrer tror jeg kunne blitt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Hadde ikkje tørt å kjørt rundt med originale Hartge Classic II felger ... Hadde vert livredd for alt og alle, grusete/steinveger og spesielt fortauskanter.. Ikkje det at eg pleier å kjøre i kanter, det har aldri hendt om eg tenker meg om, men likvel : felger for over? 40 store? Hjelpes meg Det er jo 2 månedslønner det! I mitt tilfelle MEN, det er de fineste felgene som finnes...til e60/61. Får hakeslipp når eg ser felgene på ... Gratulerer med ny bil, forresten Venter spent på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Hadde ikkje tørt å kjørt rundt med originale Hartge Classic II felger ... Hadde vert livredd for alt og alle, grusete/steinveger og spesielt fortauskanter.. Ikkje det at eg pleier å kjøre i kanter, det har aldri hendt om eg tenker meg om, men likvel : felger for over? 40 store? Hjelpes meg Det er jo 2 månedslønner det! I mitt tilfelle MEN, det er de fineste felgene som finnes...til e60/61. Får hakeslipp når eg ser felgene på ... Gratulerer med ny bil, forresten Venter spent på bilder! Veilledende pris på 62.500,- med continentaldekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Oi, såpass ja Jaja, gromme felger da...Uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Hadde ikkje tørt å kjørt rundt med originale Hartge Classic II felger ... Hadde vert livredd for alt og alle, grusete/steinveger og spesielt fortauskanter.. Hartge Classic II felgene koster bare småpenger i forhold til de tre-delte, skrudde 20" Superstar felgene jeg hadde på CLS'en, så nå kan jeg ta meg råd til å kantkjøre en felg eller tre ...neida, de koster flesk, men jeg til i likhet med gaasen tro at kvalitet koster, og at man får det man betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Da er hartge understellet montert. Tok 4 hjulskontroll i dag og skal godkjennes hos bt i morgen. Så blir det toning av ruter neste uke, så kommer forhåpentligvis hartgehjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Bilder av bilen rett etter jeg kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Da er hartge understellet montert.Tok 4 hjulskontroll i dag og skal godkjennes hos bt i morgen. Så blir det toning av ruter neste uke, så kommer forhåpentligvis hartgehjula.. Hvor mye lavere ble den sammenlignet med det originale M-sport fjærene? Får muligens montert mine fjærer i løpet av helga, er spent å se Første bil uten coilovers eller airride på leeeenge! Har du bestilt Hartge hjula i sølv eller antrasitt farge? Det så for øvrig ut som en meget strøken bil! Kunne gjerne ønske at min også var hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå