miktor Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 bilen min har stått i ro over helga(e46 320d tour 04) varierte frå et par pluss grader til minus 2. bilen var i bruk rett før helga, men når eg skulle kjøre ein tur i går så står bilen fast. altså høgre bak vil ikkje rikke på seg. eg prøver å rykke litt men då står bilen å spinner på venstre side. eg jekka opp bilen og rikka på dekke, kunne nett flytte det 1cm fram og til bake. kva er gale med min bil. ? kjekt om noken gidd å svare:D S.Hafsmo: Endret topic til et som inneholder problem og biltype
miktor Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 men kunne som sagt rikke litt på Kalipteren fram og tilbake. men gjelder kun høgre side bak.
miktor Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 bilen har nett vert på inpeksjon 2, der nevnte dei ingenting om dette.
S.Hafsmo Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Er det fortsatt minusgrader der bilen står? Isåfall, har du mulighet til å varme opp rundt kaliper/trommel? Ellers er det jo ikke så mye som kan få hjulet til å sitte fast. Såfremt ikke hjullageret plutselig har låst seg totalt, uten at jeg noen gang har hørt om noe slikt. Du klarer ikke vugge bilen slik at hjulet rører seg heller?
miktor Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 nei, ligger rundt 0 grader. ja er jo ein mulighet de. eg jekka opp bilen, då gjekk da ann å rikke litt på dekke.
miktor Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 ja såklart:D skrudde av kalipperen i dag, men satt fortsatt fast. så lagde eg litt bedre "grep" på bakken og prøvde atter ein gong å kjøre fram for å løsne bremsene, då gjekk da heldigvis..... men er forsatt litt skeptisk te å vaske bilen, f.eks og deretter sette den i ro et par dager... eg meiner jo at dette bør gå grett å gjøre...
LarsBMW Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Sikkert handbrekkskoa som har satt seg i skiva. Kanskje mekanikeren la skoa litt for nærme skiva på insp. 2
miktor Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 muligt, men noke eg bør sjekke, eller går det seg til?
LarsBMW Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Snurr på skiva og kjenn at ikke skoa ligger på. Evnt. få verkstedet til å ta en titt med tanke på at de ikke akkuratt har hatt den inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå