HungerForE30 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Vurderer å selge bilen om jeg får et hyggelig bud. Kan også vurdere innbytte i 3 serie. -Bilen er pen fra avstand, men har litt lakkrust i hjulbuer samt noen flekker her og der. Jeg har skrapa rust og malt over med hvit hammerite så dette ikke sprer seg. -Bulk i hjørne forskjerm. -Rusthull i hjørnene bak. (antagligvis rusthull i gulv/torpedo foran også) -Antenne virker ikke. Taklukehåndtak henger litt. Motor går litt høyt på tomgang. -Har 1 sett ekstra med hovedlamper. Men fulltlys er sprekk/knust. Ellers er bilen strøken innvending og har bare gått 164000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Prisvurdering jeg har i tankene ligger på rundt 15 000. (inkl. årsavgift) Får jeg ikke dette, så gidder jeg ikke å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 pen bil, markedet etter e28 er stort, så jeg tror du kan få 20 000 kr for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg