Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Motor fra e34 535i selges. Motoren har fått planslipt og trykktesta topp, ny toppakning, nye ventiltettinger og er nyjustert i ventilene etter oppstart.

Følger med hjerne og ledningsnett.

Du kan sikkert finne enda billigere 535i motorer, men denne er i bra stand. Kosta på mer enn jeg forlanger for motoren.

Alpina motorfester slik at den kan settes rett ned i en e30 kan følge med. 1000kr for begge festene.

Motor koster 4500kr og Alpina festene som sagt 1000kr.

Ring: 97 53 36 76

Skrevet

Hvor holder du til? Er det med manuell girkasse? Svinghjul, clucth? Er motorfestene slik at man må ha alpina radiator? Tenkter på motorposisjon 1, 2 eller 3.

Skrevet
Hvor holder du til? Er det med manuell girkasse? Svinghjul, clucth? Er motorfestene slik at man må ha alpina radiator? Tenkter på motorposisjon 1, 2 eller 3.

Det er selvsagt ikke med kasse. Bare kassa går jo normalt for rundt 4000 hvis den er i orden. Får da være måte på :D Svinghjul og clutch følger med.

Det er brukt e28 535i radiator i e30`n denne motoren satt i.

Jeg holder til like utenfor Hønefoss, ca 1 time og 15min fra Oslo S.

Mvh

Rune

Skrevet

Ble brukt el-vifte på den. Har jo den vifta om du ønsker til en minipris. Ellers er den komplett med hjerne, ledningsnett tilpasset e30, luftmengdemåler osv. Trur jaggu jeg har girkassetraversen som ble brukt også.

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...