Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som trenger 2 hjulstrekk? Nytter ikke med slike spor etter gamle BMW`er _________

Passer på e28 e32 hvertfall. Mange med mye effekt som bruker dette huset på e30 også.

Skrevet

Hei.

Du må til med andre stikkaksler tror jeg. Det er nok andre som veit hvilken deler man må bruke. Har solgt et par andre 2.10 differ til folk som skal ha de på e30 med litt effekt, men har ikke spurt de hva som må til av deler. Trur du bare bruker stikkakslene fra 1.88 diffene.

Skrevet

stikkakslene fra 188 diffen passer ikke, mye grovere stikkaksler i 210 diff, det er derfor mange bygger om. Du må bygge om til 5-serie nav og knuter, kortere drivaksler og bygge nytt oppheng i bakkant. Skal ha oppi en slik diff i min iløpet av uka., for nå er jeg lei av å knekke stikkaksler på 188 diffen! :)

Skrevet
stikkakslene fra 188 diffen passer ikke, mye grovere stikkaksler i 210 diff, det er derfor mange bygger om. Du må bygge om til 5-serie nav og knuter, kortere drivaksler og bygge nytt oppheng i bakkant. Skal ha oppi en slik diff i min iløpet av uka., for nå er jeg lei av å knekke stikkaksler på 188 diffen! :)

er ikke det ett helt inginør prosjekt og få denne riktig plassert? finnes da lettere måter og få sterkere stikk aksler og knuter til 188 huset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...