Tsbusa Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Har et lilla panser liggende. Er orginalfarge tror jeg, men vet ikke lakkode desverre. Har noen små riper osv etter de åra som det har ligget, og blitt flytta på. Selges høystbydende! Kan nok sendes, men da får kjøper stå for å ordne og betale frakt selv! PM, stenvangen@gmail.com eller tlf 41 55 15 63 Panseret står i Møre Og Romsdal, Kristiansund. Kan evt kjøre imot noen i omegn, men da mot at kjøper betaler bom/ferge.
Tsbusa Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 rust og bulkfritt? både under og oppside. Ja, skal være det mener jeg å huske. Trenger kanskje en liten polish bare.
Tsbusa Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Bare for morro skyld, hva står bak der? Skyline? Ja, det er min R32 banebil, var fortsatt under bygging der.
Tsbusa Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Ny bump;) Ingen som trenger panser i møre og romsdal regionen?
Tsbusa Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Skal til Tr.Heim i slutten av måndten, kan frakte det opp dit om noen derifra er intr i det:)
Tsbusa Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Skal til Tr.Heim i slutten av måndten, kan frakte det opp dit om noen derifra er intr i det:)Blåmandagsbump;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå