jeej17 Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hei har seg slik at eg måtte invistere i Bmw E30 316 91 mod , så idag tidli etter modern lånte bilen , vart clutchen heilt rare når eg trykker denn inn er den alt for myk , hender seg at eg ikkje greier å skifte gir når jeg står stille pga de tar ikke virka det som , så eg lurer på om slavesylinderen eller mastersylinderen er gåen ! , er det masse styr å bytte den ? eventuelt hvor mye koster det å bytte det på verksted? S.Hafsmo: Endret topic for å inkludere bil og motortype
D.Toft Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 tipper sylinderen på girkassen er deffekt. kurant jobb å bytte.
SpiderPig Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Slavesylinderen ja, typisk bmw et lite helvette å få lufta den bare.. enkleste måten er å få pumpa bremseveska fra nippelen og opp
jeej17 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 takker så meget ! får jer d når eg kommer hjem frå sjø !
D.Toft Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 neida, fort gjort å lufte den, kjøp trykkluft verktøy på bilxtra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå