e34ose Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Hei! har akkurat byttet mtor i min e34 525 m50b25, og nå vil den ikke starte. alt er koplet til på rett plass, men jeg får ikke gnist... det kom opp en feilkode, eller noe, i displayet på onboard computeren, den ved siden av radioen, har store computeren, hvor det stod "PPPP" og ikke noe anet... noen som vet hva dette betyr, og om det eventuelt er en starsperre kode eller noe som må legges inn for og få start? EDIT: hvilke ledninger skal laskes? bilen har startsperre
Sir Hofstad Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 PPPP betyr at den OBC ikke fungerer (lengre)... Vil anta at du har kjøpt motor med ledningsnett og montert?
e34ose Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 ja, satt inn ijen originalmotor, forige eier hadde bygd om fra non vanos med automat, til vanos med manuel, og nå har jeg satt i non vanosen ijen, bare med manuel. har hört at der er en ledning eller noe som skal klippes som går til automat nettet, men er ikke sikker.
e34ose Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 har funnet noe om 2 ledninger som skal laskes, men ingen som sier noe om hvilke det er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå