Melli Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Noen som vet noe om dette? Regner nesten med at det går på det metriske systemet. Slik at 390 tilsvarer "nesten" 16 tommer? Gjelder dekk på originale bbs (?), e34. Hvilken dimensjon kan jeg få tak i her? Burde jeg legge meg på 225/55-16 feks? Eller går det an å ta 215? Kan finne ut mer om bredde på felger og liknende om det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 er selvsagt sommerdekk det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Det er det metriske TRX systemet, ingen dekk og felger går overens med vanlige felger, det finnes en større TRX størrelse som heter 415 ogsåm disse har et ganske pent BBS utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Alright. Så hva skal jeg gjøre når jeg skal kjøpe dekk til disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Du må kjøpe svindyre metriske dekk, kan ikke bruke 16" selv om de nesten passer, det var flere biler som kom med denne dritten, Ford Granada og Saab bla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 typisk! da får jeg vel heller kvitte meg med felgene og kjøpe noen andre er det greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Ikke mange dekktyper og velge i trx dim heller...E vel 15.5 tomme de felgan du har,vet og att det va levert i 14.5 toms og.Du kan jo høre med en dekkforhandler om pris,men vil ikke tru att du får noen billige dekk te disse felgan nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 hørte på pris for noen år siden og da kosta trx nesten dobbelt så mye som 16", dessuten så måtte de spesialbestilles og betales på forskudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 de har dunlop sp sport på dekkonline.com men prisen er jaggu på 1500 kr dekket. så da blir det nok å legge til sides felgene og heller kjøpe noen brukte. bare å si ifra viss det er noen som har noe liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå