JENSCHR Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 helst vestfold området, mvh jens chr 91649898 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 kjoks er 4 bolt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Jeg har en komplett '91 E34 delebil med M50B20 motor. Har ikke sjekka stand på mellomakselen men regner med at den er i fin stand. Bilen den har stått på har gått 280.000 km, og var i bruk fram til i sommer da forrige eier grusa motoren. Intressert? Bor i Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Jeg har en komplett '91 E34 delebil med M50B20 motor. Har ikke sjekka stand på mellomakselen men regner med at den er i fin stand. Bilen den har stått på har gått 280.000 km, og var i bruk fram til i sommer da forrige eier grusa motoren. Intressert? Bor i Tønsberg. ja, er det. er den pelt av bilen eller?.. hva er eventuelt pris å tlf nr ditt mvh jens chr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 ja, er det. er den pelt av bilen eller?.. hva er eventuelt pris å tlf nr ditt mvh jens chr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 har jeg og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Har mellomaksel fra m50b20 automat, e34 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå