hardrocxsludge Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Hallo har en 318 som egentlig skulle ordnes opp litt i, men har ikke hatt tiden til dette så vurderer nå å selge bilen i deler . bilen har gått 290 000 og har hatt motorbytte, motoren som sitter i nå har gått 156 000, står for øyeblikket uten girkasse . Det sitter også 320 bakstilling på bilen, mtech speil, relativt rustfrie dører ( bulk på venstre bakdør) interiøret mener jeg så ganske ok ut, en rift i sittepute bak men ikke noe utover dette tror jeg . Legger ved et bilde av bilen og sjekker interessen da jeg egentlig ikke har plass til å demontere bilen og la delene ligge så prøver jeg heller å selge del for del før jeg kaster den . Send meg PM om det skulle være noe spesifikt dere vil ha bilde eller info om . her er et helhetsbilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 pris på speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 pris på felgene og info< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 pris på speil hvis de er elektriske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Kom med bud på speil, tror det er elektriske men ikke bombesikker, skal få sjekket opp dette i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 pris på felgene og info< Hadde ikke tenkt å selge felger 2 skakke felger , ikke noe merbart under kjøring men er såpass så øyet kan se 18" 8,5 tom felger med 225 gummi, sliten gummi, må byttes ET 42 . har du et fornuftig bud så kan jeg sikkert selge de men hadde i bunn å grunn tenkt å bruke de selv på noe morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Bump, bilen skal kastes så ting selges for skambud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Hallohar en 318 som egentlig skulle ordnes opp litt i, men har ikke hatt tiden til dette så vurderer nå å selge bilen i deler . bilen har gått 290 000 og har hatt motorbytte, motoren som sitter i nå har gått 156 000, står for øyeblikket uten girkasse . Det sitter også 320 bakstilling på bilen, mtech speil, relativt rustfrie dører ( bulk på venstre bakdør) interiøret mener jeg så ganske ok ut, en rift i sittepute bak men ikke noe utover dette tror jeg . Legger ved et bilde av bilen og sjekker interessen da jeg egentlig ikke har plass til å demontere bilen og la delene ligge så prøver jeg heller å selge del for del før jeg kaster den . Send meg PM om det skulle være noe spesifikt dere vil ha bilde eller info om . her er et helhetsbilde av bilen motor girkasse og mellomaksling er solgt ! gjenstående Dører Felger Speil 320 bakstilling 318 framstilling med servo Diverse interiørdeler ( taktrekk, framstoler, slitt sittepute bak) bensintank koffertlokk i svart Panser i blått normale originale sedanbaklykter Ny bakplate fra koed rattstamme svart gulvteppe pluss annet småtteri PM meg eller skriv her i tråden, bilen skal ribbes for det meste i helgen og kastes på mandag så om noen vil ha karossen er det til salgs for 1500 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 komplett verktøysett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Tror jeg har et ganske så komplett sett ! Skal få sjekket dette i morgen eller utover uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Tror jeg har et ganske så komplett sett !Skal få sjekket dette i morgen eller utover uken Gjør det, og send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 hadde desverre ingen komplette verktøysett liggende :/ Hør med NSR eller AIXZ her på forumet, de tror jeg har noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 hadde desverre ingen komplette verktøysett liggende :/Hør med NSR eller AIXZ her på forumet, de tror jeg har noen Helt greit ja, skal gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå