hao Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Men en vanlig sprayboks med bilens farge, koster 225. Ja, det er dyrere enn biltema, men det kan på ingen måte sammenlignes i kvalitet, da glasurit lakken er skikkelig lakk. Er du amatør, og skal flekke litt, ville jeg brukt sprayboks, da dette krever mindre utsyr osv. Det viktigste er godt og riktig utført grunnarbeid. Hvis ikke, kommer rusta tilbake;) Er litt dum kanskje, men det blir nevnt blandet en boks (regner da med at det er spray) Gjør de det hos forhandler da? Hvis en bruker sprayboks, trenger en da klarlakk Er snakk om diamantsort
Hauso Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Men en vanlig sprayboks med bilens farge, koster 225. Ja, det er dyrere enn biltema, men det kan på ingen måte sammenlignes i kvalitet, da glasurit lakken er skikkelig lakk. Er du amatør, og skal flekke litt, ville jeg brukt sprayboks, da dette krever mindre utsyr osv. Det viktigste er godt og riktig utført grunnarbeid. Hvis ikke, kommer rusta tilbake;) Er litt dum kanskje, men det blir nevnt blandet en boks (regner da med at det er spray) Gjør de det hos forhandler da? Hvis en bruker sprayboks, trenger en da klarlakk Er snakk om diamantsort Vi gjør i hvertfall det i sjappa der jeg jobber. Der blander vi den fargen du vil ha, enten det er til ferrarien, opelen, peugeoten eller Bmw'en din;) Og du trenger klarlakk på Metallic lakk, enten den blandes, eller er ferdig på sprayboks. Dette fordi herderen ligger i klarlakken, og ikke i fargen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå