Hjelen Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Selger div til E34: 2stk Frontfangere. -en Granitsilber metallic. -en blå. (uorginal lakk) 2 stk bakfangere. (begge for hengerfeste) -en Granitsilber metallic. -en blå. (uorginal lakk) 2stk Smalfront. -en Granitsilber metallic. -en blå. (uorginal lakk) Panser. (Granitsilber metallic.) 4stk dører til sedan. -Venstre dører er diamantsort. -Høyre dører er blå. (uorginal lakk) Hengerfeste. ikke avtagbart. Interiør. -Gråsort velour. Baklykter. -rød m/oransj blink. Blinklys på skjermer. (oransj) Blinklys foran. (oransj) -2 sett. Kom med bud.
icemanM5 Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Skal ikke ha deg felger til bilen din 525tds'n oxo da...? Har det oxo jeg... hehe.. viewtopic.php?f=18&t=182265 (Ps. Får ikke kommet meg til Stjørdal før til helgen, ang lyktegrillene, men det blir ordnet opp i snarest! ) Mvh
Hjelen Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Hehe:) Trenger felger ja, men tror budsjettet er sprengt foreløbig Har div her som må lakkes Reiser bort på jobb igjen på mandag, så det er ikke noe stress nå, blir bare liggende på posthuset da:)
Hjelen Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Hadde håpet å få kvittet meg med alt samlet. Men hvis ikke det er mulig, skal du få det billig Det er ikke strøkent som du ser nederst i høyre hjørne på det første bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå