Cise Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Skal senke bilen noe mer til våren og vurderer å kjøpe coilovers men har fra før av bilstein dempere og vogtland fjører som senker 30/30(sier de) så lurer jeg på om jeg bare kan bytte fjører og beholde bilstein demperene? vil kansje sette på ett av 2 sett som de selger på koed fra FK med justering bak. Sett 1 senker 75/30-60 og sett 2 senker 60/30-60.
Olelink Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Hvilke bilstein dempere har du da ? Om du skal senke mer enn 30 til 40mm ville jeg hatt korte dempere for å beholde fjærspennet.
Cise Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Mener det er B4. så må vel ha noen dempere og da?
Olelink Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 B4 er en erstattningsdemper for orginale dempere ja. Så om du skal senke mye (mer enn 40mm) annbefaler jeg å bytte til korte dempere. Og da kan det jo snart lønne seg med coilovere eller komplette sett med fjærer og dempere for din del.
Cise Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Har vurdert KW variant 1 da.. men vet ikke helt åssen det blir med felgene da.. må sikkert space foran da sikkert..
Olelink Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Kommer ann på innpress på dine nåværende felger. Hadde selv orginale ACS felger på min e36, disse måtte jeg space. etter montering av coilovere. 5mm med selv-sentrering mener jeg det var jeg satte på
Cise Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 ET er 38(front) og 41(bak) så blir vel å space lite-grann ja. For se hva det blir til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå