aloo Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Endelig har jeg fått montert 90mm enderør Orket ikke å vente på diffuser fra Rieger Og frontleppe/add on til m-tech
snappy79 Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Funker alle rørene? Eller er noe til pynt. Pris, hvor er defuser og anlegg kjøpt. Hvordan er lyden?
aloo Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Funker alle rørene? Eller er noe til pynt. Pris, hvor er defuser og anlegg kjøpt. Hvordan er lyden? Alle rørene er ikke til pynt nei. Se i begynnelsen av denne tråden. Der har jeg listet opp delene. Diffuser og anlegg er kjøpt hos gsbildeler avd Bergen. Vurderer sterkt å skifte ut til Rieger sin diffuser. Slet i noen timer med den diffuseren som er montert nå. Den passet ikke helt inn i original m-tech bakfanger. Lyden er omtrent det samme som tidligere i og med at jeg har Diesel og ikke bensinbil
Trøndern Kim Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Har fått montert supersport anlegget på min bil nå. Jeg syns det ble bra. En dyp fin lyd på lavt turtall. Men jeg har bensin da, så vet ikke hvordan det blir på disel. Har du flere bilder av eksos og diffuser? SKal legge ut bilder av bilen min over helgen. Bilen er snart ferdig montert opp med supersport anlegg og diffuser
Trøndern Kim Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Endelig har jeg fått montert 90mm enderør Orket ikke å vente på diffuser fra Rieger Og frontleppe/add on til m-tech Ble bra dette. Fornøyd? Ser ut som om dine rør stikker litt lengre ut enn mine. Tidlig i posten skrev du at du bestillte 76mm, men sier nå at du har montert 90mm.. Gjorde du om bestillingen?
aloo Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Det ble en feil i bestillingen. Han som bestilte klarte å bestilke 90mm allikevel. Er fornøyd med front add on og eksosanlegget, men ikke fornøyd med diffuser. Bestilte idag rieger sitt m5 look diffuser. Det som sitter i har dårlig kvalitet. Brukte 2 timer å få det montert. Passet ikke helt med original mtech fanger
aloo Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Front add on og xenon 6000k grøftelys - 35w Front add on og xenon 6000k grøftelys - 35w M-tech angel eyes led 3w Duplex eksos Facelift baklykter og duplex eksos Dension 500 og Dension AVR Dension 500 og Dension AVR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå