Dittla87 Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Heeisann Jeg er på utkikk etter noen deler til en E36 1,6 compact.. Det jeg ser etter er: -panser -frontfanger -framskjermer -baklokk -grill Er nok noe småtteri til, men kommer ikke på noe mer i farta Skriv gjerne på PM om du har/vet om noe.. S.Hafsmo: Flyttet tråden til "Ønskes kjøpt" seksjonen, samt endret tittel
AlXz Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Har meget bra bagasjelokk til compact. Har ellers; bakfanger, førerdør, dashbord (sort) med midtkonsoll, strøkent stoff interiør (mørkt/sort), bensintank, + div smått fra compact
Dittla87 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Meget intressert i baklokket i allefall.. Synd det er så langt unna :/ Jeg bor jo på hedmarken ;P hehe.. Nå mangler jeg panser og en front! Sett ett panser til 1000kr, men det var veeeldig langt unna! Må jeg kjøre så langt, eller er det noen som har ett som ligger litt nærmere??
Dittla87 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Også en siste ting.. Felger gjerne med dekk! Nå skriver jeg mye, men ja.. Jeg skulle virkelig hatt det!
AlXz Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Har felger med dekk også jeg. Kan skaffe deg panser og mulig mer om du tar turen Se epost/pm videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå