johnja Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 neineinei..... Nei, det er godt mulig det er riktig, men jeg syns blå/beige er en pen kombinasjon. Og som sagt, jeg vurderer det bare
RS-Heggem Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Blå og beige er en meget fin kombinasjon. Og det blir virkelig lyst og fint innvendig i bilen. Men sporty? Nei.. Nydelig bil!!
93525ix Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Blå og beige er en meget fin kombinasjon. Og det blir virkelig lyst og fint innvendig i bilen.Men sporty? Nei.. Nydelig bil!! +1
johnja Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Hvilken farge har du nå da? Nå er det et helt strøkent blått interiør.
Hjelen Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Jeg har beige skinn i min M535i. Likte det ikke til å begynne med, men nå syns jeg det passer veldig bra. Mye bedre enn blått interiør, etter min mening.
eliot Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 er vel en org m535 så syns du ska holde bilen org ... denne som gjekk oppi vinstra for noen år siden me litt hargte digg . strøken bil.
thorbis Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 bilen er perfekt. ikke rør den bortsett fra vedlikehold og kosing!
johnja Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 bilen er perfekt. ikke rør den bortsett fra vedlikehold og kosing! Den blir nok holdt original ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå