Gå til innhold

Min BMW 323i 2.5L Kjøpt i Sommer

Share

Anbefalte innlegg

Som nevnt i topic kjøpte jeg denne bilen i sommer i Oslo fra en kar som ja, vetke om jg skal nevne navnet hans

men det var litt rust og en del andre små ting som selger overhodet ikke nevnte for meg i sommer da jeg var å så

og prøvekjørte denne bilen som jeg syns er helt rå å kjøre..

Bilder;

8knzwi3tf93tzyyc69hy.jpg

mice8s72ncrryxogbefr.jpg

6f5h09tvae9fi8t7g4z0.jpg

vow2qsyzq2vql2961qdi.jpg

j8vp2gygd6y97gqlr8t3.jpg

Hadde bilen hos Bilia i Drammen her for EU godkjenning hvor da disse feilene dukket opp:

- Langlys mangler

- Lydhorn fungerer ikke

- Noen farlige sprekker i bremseslanger og noen andre

- Forskjellig bremsekraft så nye bremser ble byttet

- Lysjustering trengs

- firhjulskontroll trengs

- Senkesett ikke ført opp i vogn kort

Pluss nå litt overflate rust på 2 hjulbuer foran, litt under 1 dør og bakluka.

Etter veldig mye om og men frem og tilbake med Bilia måtte jeg punge ut 20.000 for å få bilen forså å få godkjent

senkesettet hos Biltilsynet, noe som gikk igjennom på 20minutter (hadde veldig flaks med kontrolløren, kjempe grei kar)

Endelig fått ut skiltene og alt er som d skal nå minus rusten som er neste plan.

Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva dere syns, skal jeg nevne selgeren? Kameraten min kjøpte bil av samme person jeg kjøpte denne

av og hans er full av rust under hele bilen visstnok, hans bil var egentlig dødelig å kjøre ettersom førersetet kunne falt rett gjennom gulvet

visstnok.

Hadde satt pris på tilbakemeldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har ikke tilgang på verksted selv for øyeblikket men ja som du sier, er jo reine råvdriften hos verksteder = /..

Og ja godt poeng med at jeg kunne sett de manglene selv, men han selgeren tror jeg har gjort dette ett x antall ganger

kameraten min skrev kontrakt med han, og den var veldig gjennomført for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...