can92 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Hei! noen som har byttet taktrekk på E36 med takluke? har grått, men lyst til å bytte til svart! hvordan får man byttet stoffet på takluka ? takk for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Stoffet på takluka er bare limt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 så det er bare å dra av og lime på det nye ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 På 325´en jeg hadde plukka jeg ned og overhalte takluke kassetten en gang. Da satt takluketrekket ganske løst. Så skal være enkelt å ta av det gamle om ikke en tidligere eier har hatt det ned å limt det med sterkere saker i senere tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Noen som har en DIY på dette med soltak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Skifta fra grått til sort på en E36 coupe for noen år siden. Da måtte jeg ikke dra av eller lime noe som helst. Jeg tok av taktrekket først, for så å skru av plata trekket til takluka sitter i. Husker ikke helt hvordan det var, men det var en meget smal sak å skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Den er grei! Takk for svar.. Hva er et sånt strøkene taktrekk vært da? Med alle deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Ser jeg kan ha missforstått deg, siden du skrev "stoffet på takluka" regnet jeg med du snakket om det som er limt på undersiden av selv takluka som bare vises når innertrekket er åpent (f.eks med takluka vippet opp), ikke innertrekket som her blir nevnt. Om det er innertrekket du mente så gjelder såklart fremgangsmåten Hjelen beskriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå