Chris_ Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Om jeg tar EU-kontroll og oljeservice på bilen min på et verksted - godtar de at jeg tar med egen olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Det tror jeg du finner ut av om du kontakter verkstedet som skal gjøre jobben hvis du tar med egen olje, hvorfor ikke gjøre det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 For da får jeg det i serviceheftet Og jeg har ikke oljefilteret her og nå (litt rart, siden jeg jobber i en av nordens største filterleverandør) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Jeg tok med olje selv ifb med service på E91. Spurte først på pris hos BMW-forhandleren, men de var så utrolig mye dyrere enn det jeg skaffa oljen for selv. Så da lurte jeg på om det var greit at jeg tok med olja selv, siden jeg fikk den til nesten halve prisen, og det var helt i orden. Men de var påpasselig å skrive i serviceheftet at "Kunden hadde med olje selv" Så klart for å fraskrive seg den biten av ansvaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Ikke sant. å da kan de som sagt prøve å fra si seg alt ansvar om man skulle brukt garanti eller kjøpsloven mot et motorhavari f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Har gjort dette hver gang selv. Kjøper olje og filter, setter det i baksetet, også leverer jeg bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Var ikke noe problem nei Da er det bare å vente på regninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Burde gå bra det. Og det skal vel ikke ha noe å si om du har med eller kjøper olje mtp garanti ved havari, så sant olja oppfyller "kravene" til motoren? Kan jeg aldri tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå