Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei :) Jeg har en E30 320i og jeg trenger NYE/brukte felger til min bil... Skal senke bilen endel men hvilken felger burde jeg velge ? Og hvilken størrelse ?

Jeg har sett litt på GS sine felger men jeg er litt usikker i hvilken farge :S Men kom gjerne med noen tips og råd :)

Takker for svar :)

Her er et bilde av Bmwen min og hvilken farge det er på den:

pws6u1b450hmejkqo9vf.jpg

gw2zwe1wlfkl466dvfqk.jpg

Fargen er Beige bare så dere veit ;) Litt vanskelig og se fargen på bilder.. Er litt sånn Champagne farge på den;)

Posted

Du har ikke vurdert Compomotive felger da? Er litt dyrt men ser utrolig bra ut på E30 spør du meg :P

Er det du som satt på med chris i går natt foresten? Fra larvik? =)

Posted

Hvis bilen ser slik ut per dags dato, så er ikke nye felger det første jeg hadde tenkt på ihvertfall..

Moderatoredit (R Andersen); Slike kommentarer kan du spare deg for. Den har ingenting i denne tråden å gjøre, og skaper bare dårlig stemning.

Posted
Du har ikke vurdert Compomotive felger da? Er litt dyrt men ser utrolig bra ut på E30 spør du meg :P

Er det du som satt på med chris i går natt foresten? Fra larvik? =)

Ja det var meg :) Ja de er fine de felgene :)

Posted
Hvis bilen ser slik ut per dags dato, så er ikke nye felger det første jeg hadde tenkt på ihvertfall..

Hehe, Hva skal jeg si til det der ? Hmm... Joda men bilen skal ha Senk og M-tech og det ;) Har ting liggans så jeg holder på med og pusse den ned og lakke den :) Må jo ha noen felger vettu ;)