Halbakken Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Noen som har vært borti forskjeller med disse to merkene? Er hovedsaklig beregnet for banekjøring/trackdays. Har pekt ut et sett av hver type, forholdsvis like priser: D2: http://www.motorviagra.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1237&category_id=484&option=com_virtuemart&Itemid=1〈=no K-sport: http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_info.php3?itemid=673433&type=alt Takker for svar
Halbakken Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Okei, så det er ikke noe merkbar skikkelig forskjell på disse? Mtp stivhet, holdbarhet osv.
SSM Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Er justerbar stivhet fra jævla stivt til inn i helvete stivt! hehe På K-Sport jaffal...
Halbakken Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Hahaha det var en ålreit måte å formulere det på Har forsåvidt hørt bare positivt begge, og er jo så og si lik pris på dem også. Så her blir det kron/mynt
Halbakken Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Ordinært koster K-sport settet 8900,- men jeg skulle få det for 7642,- + frakt. D2 settet koster 7830,- ordinært.
R Andersen Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 samme greiene stort sett Ikke bare stort sett, men det er akkurat samme sakene. De blir laget på samme fabrikk i Kina.
Halbakken Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Hehe, men da var det jo ganske greit da! Tusen takk for svar alle sammen
SSM Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Legg til noen kroner til og kjøp FK Königsport heller, får mye mer for pengene da. Så er det TÜV godkjent også.
ehrnst Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Kønigsport er ikke akkurat det feteste, men ja. Det er godkjent
SSM Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Feteste til FK... Jeg tror FK og KW er ganske likt, er jo Koni dempere på begge.
oddis Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Halbakken, anbefaler deg å kjøpe med TUV om det skal godkjennes iallefall. Så kan man bare bytte ut fjærer og dempere senere med noen litt mer "racing". Jeg ville uansett gått for litt mer vandring en det weld-on settene til K-sport har. Det finns et skikkelig racing K-sport sett også til 11-12k. Det beste og billigste etter min mening (om man ikke skal ha godkjenning) er å handle gjengehylser, låsere og fjærer fra Kollevold. Der kan du velge og bare komponere deg et helverst oppsett, med og uten hjelpefjærer, etter egne preferanser. Tror jeg regnet meg fram til ca 4000kr i deler + sveising av hylsa. Da kan man putte på alt fra lange rallyfjærer vinterstid, og sette på hard fjær og tynn hjelpe/rebound fjær. Bare å prøve seg fram, og et sykt utvalg i fjærer.
ehrnst Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Lite vandring på alle ksport, men jeg får se hvordan det er. Lurer på om det er litt for stivt til time attack. Du burde sjekke ut ground control også
JulianS Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Jeg har ikke hatt hverken k-sport eller d2 men disse, xyz og gs-performance lages på samme fabrikk og er mer eller mindre det samme. Jeg har hatt gs-performance på e36 og da var det mer flex i karosseriet en fjæringen så skal du få npe skikkelig feste med det så må du nesten kjøre med slicks når jeg bygde selv til e30 m3 så kom alt på ca 4000 inkl koni dempere og da er det jo som kw v2 men det står öhlins på fjærene i stedet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå