magne_ Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Har et sett med stabbstag til E30 som jeg tenkte å selge. Det skal være fra 325. Er 20mm fremme, og 12 mm bak. Selges helst samlet. Har alle kjyllingbein, og festebrankettene som trengs. Foringene er også i grei stand, er kun dem som er øverst på kyllingbeina bak som er litt morkne. Har sandblåst festene, og det fremre staget. Det bakre var i så bra stand, og lakken hang så godt at jeg sandblåste ikke dette. Tenkte med 800,- for alt.. 1000,- inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 400 for bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 400 for bak:) Notrert! Håper på å få solgt dem samlet. Men hvis det er interesse for dem hver for seg, så blir dem jo solgt separert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 gudd gudd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Har fått bud på 900 inkl frakt for alt. Hvis det ikke er noen høyere bud i dag/kveld, blir det solgt for den prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 500 for bak om det selges løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Solgt! Ble solgt samlet, da det er endel mindre arbeid for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå