sv90 Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 jeg har en stygg dunkelyd i forstillingen på bilen min.. kommer når jeg kjører over fartsdempere osv.. da kommer det ett eller flere høye dunk.. har byttet bære armsforinger foran bærearm h foran topp lager på begge sider har montert senke fjærer og det var da lyden kom.. vet ikke om det har noe med fjærene og gjøre eller om det er noe annet.. mistenker stabstag foringer evt gåene dempere.. men er ikke sikker noen som har noen tips ?
rikard_ut Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 har samme problemet på min e46, der er det de to store foringene til stabbstaget som det er slakk i.
sv90 Posted March 10, 2011 Author Posted March 10, 2011 Oki. Godt og vite! Tenkte og kjøpe meg nye foringer til stabstaget i morgen og se om det hjelper! Vis ikke er det bare og bite i det sure eplet og bytte Dempere
Hauso Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 Casterstagforingene har ofte skyld i sånne lyder. Bytt dem, de koster jo ikke stort heller, og er enkle å bytte:)
sv90 Posted March 10, 2011 Author Posted March 10, 2011 Casterstagforingene har ofte skyld i sånne lyder. Bytt dem, de koster jo ikke stort heller, og er enkle å bytte:) er ikke caster foring på e46
Recommended Posts