Morgan GS Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Hei Som sikkert noen har sett så har det til tider hvert fult i butikken til Oslo avd delingen vår men ..... Så vi flytter nå i løpet av helgen til in i Posten sine tidligere lokaler Grenseveien 97 Vi har i løpet av en periode bygget om der og laget en butikk på ca 500kvm som vi skal fylle opp med gromme BMW deler og gode tilbud . Og ikke minst et enda større lager for BMW deler . Det blir også dekkhotell for våre BMW kunder etc (ta kontakt med Oslo avd direkte ang dette) Gs M3`n kommer også til å stå i butikken for de som vil kikke litt på den . Nybutikken åpner etter planen mandag kl 08.00 !!! Velkommen er dere alle
Morgan GS Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Et lite bilde av butikken under ombygging
Ellingsen B. Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Dette så bra ut! Er vel også kanskje bedre parkeringsmuligheter der? Til tider vanskelig å finne parkerings ved gamle lokalet..
wicky124 Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 nice one..da blir vi naboer...jobber på grenseveien 82.. Og dere er kunder av oss
gica Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Ahh, bedre parkeringsmuligheter er jo flotters. Gamle lokalene deres hadde ei høy fortauskant, så hver gang jeg skulle parkere på plassene deres var jeg redd felgene skulle ta skade.
ealoken Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Ahh, bedre parkeringsmuligheter er jo flotters. Gamle lokalene deres hadde ei høy fortauskant, så hver gang jeg skulle parkere på plassene deres var jeg redd felgene skulle ta skade. slutt på det
benger Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Nice! Jeg jobber i Grenseveien 88. Blir noen turer i lunsjpausene tenker jeg
wicky124 Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Benger,...Hvilket selskap jobber du i?Jeg jobber i grenseveien 82...
RoaldJ Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 må nesten bortom å se når vi skal på top gear show da.. foresten, åpent på lørdager?
Kny Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Kult, skal handle et par ting til bilen nå, så da kommer jeg nok innom på mandag! Gratulerer med nye lokaler! RoaldJ, er ikke åpent på lørdager nei, var stengt når jeg dro dit en lørdag hvertfall
///M85 Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Kult. Synes den forrige butikken også var grei, men det var ikke lett å parkere bilen der nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå