RemiE39 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Noen som vet om det er bmw treff i vestfold/østlandet i nermest fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Er vel vårmønstring på Valle Hovin (Oslo) som regel første helgen i Mai, som det har vært før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 så flott da Er det bare til og møte opp eller må jeg melde meg noen plass?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Er bare og møte opp, gratis inngang og åpent for alle, men koster vel litt for og stille ut bil også må man være medlem av BMWCCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Må vel ikke være medlem, tror jeg? Mener jeg slapp inn før jeg hadde betalt medlemsskap et år. Satan som jeg gleder meg til sommeren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Da er vi 2 som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Oh yes, vi er nok fler, tror sommeren her blir episk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Ble medlem i BMWCCN i dag, koster rundt 500 i året. Er verdt det Masse rabatter samt billigere inngang på treff, terminliste er i bladet som følger med Har blant annet 40% rabatt på alle olje produkter fra shell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Oh yes, vi er nok fler, tror sommeren her blir episk! Da er vi enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 skal nyte hver dag av sommeren Gleder meg til og ta vår shinen på bilen med vask og polering og SOMMER HJUL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå