Bjørn m Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Synes jeg må skrive litt om prosjektet mitt. Har handla en m50b25 med kvasse kammer og chip. Skal sette den inn i en 90mod 318 turing(grønn shadowline) Har også handla svart skinn interiør som skal inn, cab sortstoler framme. Skal prøve og finne kameraet så jeg får tatt noen bilder.
Bjørn m Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Da er motoren kommet ut. Satser på jeg får kjøpt meg motor fester og grenrør i morgen. Gummiputene og o-ringen til varmeregistert er kommet i posten så disse skal jeg hente også. Har ikke funnet kamraet så det blir mobil bilder. Klar til å begynne På tur ut Modifisering au varmeaperat Det nye innteriøret Noen som har tips hva jeg skal sette inn setene med for å få den svarte farga i setene tilbake?
Jørgen-A Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 ditta blir bra. jeg smurte inn setene i m5en jeg hadde med noe greier som er beregna på skinnsoffaer, som jeg kjøpte på møbelfiske. funka bra som bare de.
Bjørn m Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Oki, Får ta me en tur på Møbelfiske da å sjå ka dæmm he
Bjørn m Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Har fått motoren i men jeg lurer på om man må ha noe spesielle girkasse fester, for girkassen er så vridd att de ene er strekt til bristepungkte og det andre er presset sammen og da mangler jeg 2-3 cm. Jeg bruker motor labber fra e36 m50 og e28 535 motorfester +15mm skive Jeg fikk ikke tatt bilde av girkassen og festa da telefonen var tom for batteri.
Jørgen-A Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 sikker på att du ikke har getrag kasse fra e30 325? da har den m20 vinkel vettu.
Bjørn m Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Mulig, jeg kjøpte motor og girkasse sammen. så jeg er ikke 100% på hvilken type det er
Bjørn m Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Fant ut at det var en m20 getrag 240 kasse, så det blir sikker til at jeg kjøper en e34 520 kasse. Har prøvd å montere sebring grenrør, men jeg fikk ikke til å få begge delene mellom motor feste og motor. Tror jeg kan få det på plass åvenifra viss jeg kapper bort batteri plata.
E30 Ole Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Jeg har helt samme oppsettet med motor i e30 som deg! Si ifra hvordan girkassa passer når du får tak på en da! m50 med kvasse kammer... burde jo flytte seg fint det ^^ Hva blir forskjellen kontra org kammer? =)
Bjørn m Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Jeg har nå fått montert servo tannstang fra e46. Og endelig fått kjøpt meg en ZF girkasse. Jeg måtte kjøpe svinghjul og clutsh. Skal montere motoren og girkasse i kveld. Pluss begynne å koble opp. Jeg vet ikke hvor mye bedre det går men satser på den blir mye kvikkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå