Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg må skrive litt om prosjektet mitt. Har handla en m50b25 med kvasse kammer og chip.

Skal sette den inn i en 90mod 318 turing(grønn shadowline)

Har også handla svart skinn interiør som skal inn, cab sortstoler framme.

Skal prøve og finne kameraet så jeg får tatt noen bilder.

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er motoren kommet ut. Satser på jeg får kjøpt meg motor fester og grenrør i morgen. Gummiputene og o-ringen til varmeregistert er kommet i posten så disse skal jeg hente også. Har ikke funnet kamraet så det blir mobil bilder.

Klar til å begynne :D

67yo0u6pzsz851hajjt9.jpg

På tur ut

6e2qp5x5lcb6jfuh0hp1.jpg

3ychfr0ulmdjpelnfouu.jpg

Modifisering au varmeaperat

7zsi23lhuvs8lctxvb8l.jpg

Det nye innteriøret

omw9ync4uovloy1kd0k5.jpg

Noen som har tips hva jeg skal sette inn setene med for å få den svarte farga i setene tilbake?

mlecflrcafyd8tx8ofv1.jpg

Skrevet

Har fått motoren i men jeg lurer på om man må ha noe spesielle girkasse fester, for girkassen er så vridd att de ene er strekt til bristepungkte og det andre er presset sammen og da mangler jeg 2-3 cm. Jeg bruker motor labber fra e36 m50 og e28 535 motorfester +15mm skive

xq1nhkryfwo4t7ogdh6e.jpg

Jeg fikk ikke tatt bilde av girkassen og festa da telefonen var tom for batteri.

Skrevet

Fant ut at det var en m20 getrag 240 kasse, så det blir sikker til at jeg kjøper en e34 520 kasse.

Har prøvd å montere sebring grenrør, men jeg fikk ikke til å få begge delene mellom motor feste og motor.

Tror jeg kan få det på plass åvenifra viss jeg kapper bort batteri plata.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har helt samme oppsettet med motor i e30 som deg! :) Si ifra hvordan girkassa passer når du får tak på en da! :)

m50 med kvasse kammer... burde jo flytte seg fint det ^^ Hva blir forskjellen kontra org kammer? =)

Skrevet

Jeg har nå fått montert servo tannstang fra e46. Og endelig fått kjøpt meg en ZF girkasse. Jeg måtte kjøpe svinghjul og clutsh.

Skal montere motoren og girkasse i kveld. Pluss begynne å koble opp. Jeg vet ikke hvor mye bedre det går men satser på den blir mye kvikkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...