Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har knust telefonen så det går et par dager før jeg får tatt bilder. Har fått på plass en del følere og brakketter. Fant ut att koblingen på girkassen var til stord hardy. Så jeg har skaffet meg lang 30 pipe så jeg får skiftet dette. Håper jeg får prøve å starte i kveld.

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Når jeg skulle bytte kobling på gir kassen fant jeg ut at utløser lageret lå feil, så jeg fikk ikke løsnet mutteren. Så da var det ut og inn me motoren på nytt. så da jikk kvelden til det. Det jikk ikke å bytte kobling på girkassa pga. større splain på den nye. så da må jeg bytte hardykobling og borre opp hulla på mellomaksling.

Skrevet

Da har jeg fått start :D jeg brukte koblingen fra m50 ledningsnettet og plugga det rett på e30 nettet. Har ikke fått testa om alle følere fungerer for jeg mangler banjo kobling på returen på servoen. Skal sveise mellom aksel og eksos så begynner jeg å nerme meg slutten :)

Skrevet

Har 2 getrag 240 kassa såm går billig :) Skal prøve å ta co måling når jeg er ferdig så får vi se va det blir til. Hadde hvert klart best å fått det godkjent.

Skrevet

E30-sugge ja Bjørn, det blir saker :)

Denne bilen hadde nok kledd de Compomotive-felgene jeg skal kvitte meg med :wink:

Skrevet

Denne bilen hadde nok kledd de Compomotive-felgene jeg skal kvitte meg med :wink:

Det blir bra ja :D Pris? bilde?

Salgstråd:

viewtopic.php?f=18&t=183593

Fikk akkurat et tilbud på pm nå fra en kar som høyst sannsynlig kommer og kjøper dem for 5k nå på fredag. Vi kan jo snakkes igjen om temaet dersom det ikke blir handel likevel :wink:

Skrevet

Det blir bra ja :D Pris? bilde?

Salgstråd:

viewtopic.php?f=18&t=183593

Fikk akkurat et tilbud på pm nå fra en kar som høyst sannsynlig kommer og kjøper dem for 5k nå på fredag. Vi kan jo snakkes igjen om temaet dersom det ikke blir handel likevel :wink:

Oki, får se da. det blir ikke me det nye felger med det første uanset :D

Skrevet

E30 Ole. Vet ikke hva den er til men bilen starter å fungerer fint uten den. Eneste som ikke fungerer med meg er forbruks måleren.

Fikk sveisa giroverføringer og resten av eksosanlegget, tusen takk til _anders for lån av gass til sveisen.

eneste som mangler nå er å montere eksosklemmer, lufte clushsylynder. Montere ny ekpangsjons tank.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...