bjornar-a Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Hei, jeg får ikke ut vifta. hvordan gjør man det ? jeg har demontert i fra motor rommet, og har kommet fram til vifta. men vifta er jo større en åpningen inn til motor rommet? har tatt ut cupevifte på e36 før. men ikke 2sone vifta. denne er jo mye større!! 2 vifter og ikke 1.. Takker for hjelpen Mvh Bjørnar
hao Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Ikke hvis du tar av dekslet som står fast i torpedoveggen heller? Festet med tre skruer
bjornar-a Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 du mener det store svarte? som går helt fra batterikassa til bremsekraft forsterkeren? den er fjernet:) og vifta er løsnet. men kommer ikke så langt med den?
hao Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Fant en DIY på engelsk men med bilder. Søkte på vifte e36 klima og fikk ganske mange treff http://www.dvatp.com/bmw/diy/hvac_blower/3
bjornar-a Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Tusen takk dreiv og søkte litt men blanda inn 2sone i søket og da blei det bare rør..
bjornar-a Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 DIY'n der var veldig fin den men den er til Cuppe og ikke til Sedan som jeg har.. er tydelig vis forskjeld på åpningen på de 2 bilene der.. på bilen min så pår "plata" på toppen der viskerenne sitter, rett over og ikke innover mot ruta som på denne DIY'n:( så må finne en ana måte og gjøre det på..
hao Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Aaa. Ser på min og da er ikke den lik på DIY nei. Så da er det nok annerledes på Coupe.
hao Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Fant en DIY på engelsk men med bilder.Søkte på vifte e36 klima og fikk ganske mange treff http://www.dvatp.com/bmw/diy/hvac_blower/3 FEIL.. De er like. Plukk av plate foran vifta. Sitter med 3 stk 7 mm skruer. Mulig du må av med toppdekslet på motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå