BMWBenny Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Heisann. Har et problem med min IS. Bilen liker seg ikke på halv gass/rolig kjøring Den begynner og fuske og kødde, Men hvis jeg trykker gassen i bånn. våkner den med en gang. Samme gjelder tomgang. lar jeg den stå litt, detter den ned til 800 rpm, og til slutt dør den. Så jeg prøvde finne ut litt i dag. Spraya rundt med startgass uten reaksjon. Så ser ikke ut til at falsk luft er problemet. Nappa ut LMM og den reagerte. Så da fungerer vel den også.... Men fant denne løse slangen. hvor hører den hjemme? Den så ut som en vakumslange. men den reagerte ikke når jeg tok tommelen over tuppen. Her ser du slangen, merka med rødt. Her ser du hva den går ned til. Noen som vet hva det er? Og om dette kan være grunnen til problemet med min IS? Bjørn:)
Hauso Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Hvis du vet hvor slangen skal, så er det jo bare å sette den på, og se om det blir bedre eller?
bjornar-a Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 det er en vakumslange som enten går inn på undersiden av innsuget eller på gasspjeldet er sted.. husker ikke helt, den styrer vell det spjeldet inne i innsugsmannifoilde'n er en vakumslange og hvis du har sprayet med startgass er det kunn på gummislangen inn på innsuget det eller ? den burde reagert når denne er av..
BMWBenny Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Jeg har spraya over alt. Inn i slangen, på den. Og alle andre slanger. Holdt sikkert på i 5 minutter. Null reaksjon.
laxzzi Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Ihvertfall på min 318i e36 går den helt på toppen av motoren mot deg. Rett til høyre side av der du fyller på olje.. Om det er likt da selvsagt.
BMWBenny Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Fant en ledig nippel, langt inni en krok. Måtte demontere litt for og komme til, Men fikk huka den på, og nå funker den som normalt igjen
JanRobert Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 har akkurat samme problemet, like før jeg går på veggen har du evt bilde eller noe som viser hvor den skal stå?
hao Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 har akkurat samme problemet, like før jeg går på veggen har du evt bilde eller noe som viser hvor den skal stå? http://bmwfans.info/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå