øyvind bp Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Min dobble takluke på e34 530 94 mod går er lukket og går ikke opp. Tar jeg ut drevet som overfører motorkraften til trekkmekanismen går motoren foran rundt i alle fall, men motoren bak går ikke rundt. Nå vet jeg ikke om den skal gå rundt når man nullstiller takluken heller. Men den går ikke rundt uansett hvilken posisjon jeg trykker eller skyver knappen. Men kanskje den ikke skal gå rundt før luken er tiltet osv... Noen som vet? Og så lurer jeg på om det skal gå an å skru opp luken ved å skru manuelt med klokken, eller om det kun skal kunne gå å lukke den(skru mot klokken)? Frukter litt at det er no med trekk og glidemekanismen som ikke er i orden. Fint hvis noen der ute har skrudd og mekket på disse taklukene og kan komme med tips. Virker ut som det er et gjengs problem med disse dobble taklukene. Takker for all hjelp og tips.
Setromen Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Dette er et problem på 99% av alle disse bilene, og ingen vet noe særlig om disse lukene heller. Så mitt råd er: hvis luka ikke funker men heller ikke tar inn vann, så bare la den være, for det gjør min:(
øyvind bp Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Den tar ikke inn vann. Men det klirrer og rister fra den for hver eneste kant/hump jeg kjører på og det er veldig irriterende. Noe medisin mot det?
øyvind bp Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 noen tips til hvor man kan skaffe ny taklukekassett billigere enn på GS?
bmw-Kristiansen Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 hadde litt problemer med det jeg og.. fikk ikke åpna den føre den var ordentlig igjen først.. kjørt den opp og igjen noen ganger å nå er det null problem.. gå på å se om de kan smørs fett på noen skinner der eller noe.. : ) men en annen tilng, noen som har bytta trekk i slik takluke før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå