JSJ Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Er det bensinpumpereleet jeg har markert på dette bildet? det er snakk om en 320i 1984 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Nei, det der er relè for nærlys. Det er det i midten (gule) på bildet under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 hmm, den er ikke i mitt motorrom... kan den være en annen plass da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Når det ikke står hvor det gjorde orginalt så kan jeg ikke hjelpe deg videre, annet enn å si - let videre, du finner det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Går det ikke bare ann og ta ut Relèet da ? Også se om det er til bensinpumpe eller om det er noe annet som er til bensinpumpe? Du merker vell det fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 får vel bare lete, saken er at det ikke er noe strøm på bensinpumpen Takk for svar forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 får vel bare lete, saken er at det ikke er noe strøm på bensinpumpen Takk for svar forresten! Aha Følge ledningen fra bensinpumpa ? eller blir det veldig vanskelig :S Har E30 selv men vil du at jeg skal gå ut og sjekke hvordan min er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Sånn da var jeg ute og tok noen bilder Vedsidna sikringsboksen min, Altså ved luftfilteret og luftmengemåleren så er det Ett Eget Relè Jeg håper kanskje de bildene her hjelper ? Det står Bensinpumperelè eller noe sånt på tysk oppå det Relèet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Er der de står orginalt, og om du ser på bildene han la ut er det ingen relèer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Er der de står orginalt, og om du ser på bildene han la ut er det ingen relèer der. Åja :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Fant releet, det var kastet på plass ved siden av batteriet! Releet til bensinpumpa hadde i tillegg ramla ut av plassen sin, ikke rart jeg ikke fikk start... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hehe, finnes mange merkelige løsninger på biler privatpersoner har skrudd på.. Bra du fant ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå