hardrocxsludge Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Hallo, har et par lykter fra e36 coupe som bare ligger å slenger, lampene er nye og ubrukt, ene lykten har noen riper, ikke dype riper ! Glasset er blank og pene små riper som gjør det matt på en liten plass mellom ytterste linse og blinklys Man kan se det men lyktene er ellers hele og pene, ikke vært brukt på bil etter de ble tatt ut, prøvemontert på bil og tatt av .
abbath Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 pris tenker du på? og hvorfor er de så ripete når de ikke har vært brukt?
hardrocxsludge Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 den gangen de ble prøvemontert på bil sto bilen på utsiden av verkstedet, når den skulle kjøres inn blåste låvedøren igjen som resulterte i riper i ene lykten, ripene var røde pga malingen men dette fikk jeg vasket av men ingen mulighet for å få vekk ripene, derfor selger jeg lyktene billig om noen vil ha de Pris har jeg ikke sett for meg enda, kom med bud, ligger å slenger disse lyktene er jo pene og se på men fra min side skal det være 100 % og da taes de ikke i bruk !
Mr_Ussi Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 hei hvor mye skal du ha for de lyktene? er interessert
hardrocxsludge Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Tror ikke de passer touring, det er vel samme lyktene som sitter i sedan, men coupe og cab passer de i . Kom med bud på lyktene, ligger bare her
oddeinarr Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 så du hadde e36 sedan, bytte i akkurat samme lykter til sedan ?
hardrocxsludge Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 så du hadde e36 sedan, bytte i akkurat samme lykter til sedan ? Kan bytte og får sedanlykter av deg, har du noen bilder som du kunne sendt på PM ? Så kan vi prate nærmere der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå