jorntg Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 BMW 520i M50 (e34) 1993 150hk, reg nr DJ90044, til salgs grunnet overgang til stasjonsvogn. Selger bilen billig da jeg ikke har tid til å fikse den opp før EU-godkjenning, bilen må godkjennes før mai. Bilen er i daglig bruk og går som ei klokke. Starter uten probelm (også på det kaldeste i vinter). Bruker ikke olje. En eier, meg, siste 11 år. Bilen har bl.a. - Stor kjørecomputer - Takluke - Sommerdekk på alu felg - Piggfrie vinterdekk på stålfelg. - Frontrute grønnsotet i topp. - Nesten full tank om du er kjapp... Det som er: - Litt slitt førersete - Litt overflaterust, ikke noe store greier eller særlig synlig. Ting som må utbedres for EU kontroll utover dilldall, er: - Bremseskiver fremm. - Fjær, høyre bak - Et bremserør - Slakk i øverste kula på støttestag fremme. (se ellers bilde av eu-kontroll skjema.) Av ting jeg har gjort med bilen oppigjennom, nevnes bl.a.: - Olje, plugger og filtere hver vår. - Kalipper, bremse- og bensinrør (men et glemte de å skifte, det er det mangel på nå) - Bensinfilter (auguset) - Gear og kardangolje )okt 08) - Fjærer foran (april 07) - Nytt (brukt) intrumentpanel (derfor viser kilometertelleren feil) (mars 07) - Ny frontrute (mars 05) Hadde egentlig tenkt å fikse bilen opp og selge den for 25.000, men har ikke noe tid til mekking for tiden og selger den derfor for 12.000 kr slik den står. Jørn Gabrielsen Tlf 417 63463 Bilen står i Mandal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorntg Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Da ble det oppholds, så jeg fikk tatt noen flere bilder i bedre lys: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorntg Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorntg Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Ble etterlyst flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg