SSM Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Startec ble montert i dag, synes de "satt" bra på bilen. Skal oppdatere med litt flere bilder når jeg kommer meg hjem til uka =)Skal prøve meg med bare fjærer og dempere i første omgang, kom over ett nytt 60/40 sett som jeg kjøpte. Men kommer nok til og gå for coilovers uansett tenker jeg, men har liksom ikke funnet ett sett jeg vill ha enda. Bare kom med forslag om noen vet av coilovers til bilen som er bra. Bestillte h&r coilovers til den, men avbestillte det fort når jeg fikk beskjed att det senker mellom 15 og 35mm. Det er nok bare sprøyt. Det er sikkert GODKJENT for senk mellom 15 og 35mm, men du kan skru den lenger ned enn det. KW settet jeg har er godkjent senking fra 25mm til 55mm, men han ene jeg snakka med hos Senk.no hadde montert et slikt på en Sport Evo han hadde. Han hadde skrudd muttrene helt ned før han satte det på, og når han slapp bilen ned så målte han 1.2cm fra verkstedgulvet og til bunnpannen Da er bilen LAV i hvert fall.
bredesen Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Syntes selv det hørtes rart ut. Skal prøve og montere bare fjærer og dempere i morgen,så får jeg se, men må nok gå for coilovers uansett tenker jeg. Si i fra om du eller noen kommer over ett sett som har ferdigsveist fjærbein som skal selges. Har lite lyst til og sende i fra meg de originale som er på bilen nå.
SSM Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Hvorfor ikke? Bare å vente til du ikke skal bruke bilen til vinteren igjen da, og sende de da. Jeg sendte jo mine, gikk helt fint det. Tok vel 6-7 uker å få dem tilbake tror jeg.
bredesen Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 jeg hadde en plan om å ta vare på alle originaldeler i tilfelle jeg skulle gjøre den original igjen en gang i fremtiden (men det kommer nok aldri til og skje uansett). fikk tilbake delene fra lakkering i dag,så skal begynne og montere de i morgen. syntes det var veldig dårlig passform på evo frontleppa, har du vært ut for det samme?
R Andersen Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Jeg har montert H&R sitt justerbare understell på en E30 M3, og det senker ca. 75mm. foran og ca. 50mm bak etter hva jeg husker. De tallene du nevner er høyden som er godkjent på bilen, men man kan juster den mye mer ned enn det.
SSM Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 jeg hadde en plan om å ta vare på alle originaldeler i tilfelle jeg skulle gjøre den original igjen en gang i fremtiden (men det kommer nok aldri til og skje uansett).fikk tilbake delene fra lakkering i dag,så skal begynne og montere de i morgen. syntes det var veldig dårlig passform på evo frontleppa, har du vært ut for det samme? Evo2 eller Sport Evo?
bredesen Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Evo 2. Men du har en leppe som ligger under den igjen? Ser det er noen som har en som ligger under den også, vet du hva de kaller den? Fikk også montert senkesettet på den i dag, høyden ser ganske grei ut enda,men har ikke fått prøvd den enda da =)
SSM Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Evo2 leppa har jeg aldrig tatt av, men tror min er orginal BMW del. Den splitteren jeg har under er Sport Evolution. Den skal jo egentlig ikke vere under når man har Evo2 leppe da, men det er grommest. Min er i carbon av høg kvalitet og finish. Kjøpt hos Motorsport24.de
bredesen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Bestillte original Evo 2 i fra Bmw jeg også, men syntes ikke passformen var så veldig bra til og begynne med. Skal se om jeg finner en slik en jeg også, ser mye grommere ut =)
SSM Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Jeg kjøpte kun splitteren. Evo3 har noe voldsome greier under fronten der for å feste den splitteren på egentlig, men tror ikke det går om man har Evo2 front. Må borre hull og skru den fast på en måte.
bredesen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 En liten bilde-oppdatering igjen, klarte ikke å dy meg i dag så det ble første prøvertur selv om jeg ikke har fått alle delene. Venter fortsatt på Evo vingen,dtm eksosen++ Bilen står nå med 60/40 senkesett, men det blir coilovers så fort jeg kommer over ett som skal selges (har ikke tid til å sende inn disse nå). Vurderer også og selge disse felgene om jeg får igjen det de har kostet meg. mossing 92 reagerte på dette 1
Kristian Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 fytti he**** for en strøken m3! hva slags felger er det du vurderer da? rs'ene sitter jo godt på denne
bredesen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Takker, det begynner og komme seg =) Er ikke helt sikker på hva jeg skal ha enda.Liker felgene sinnsykt godt,men synes 17" er litt for lite,så kommer til å kjøpe skrudde 18" istede.
SSM Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Var pen denne ja Men den tåler mer senk ja, uten tvil. Ta å kjøp deg en ny ekspansjons tank og et tårn stag. Så blir det mye penere i motor rommet med en gang.
bredesen Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Ja,den må senkes mer, men det får bli til høsten om jeg ikke kommer over ett brukt coiloversett.Er ikke aktuellt og sende inn fjærbeina nå =) Satt å så litt etter tårnstag på ebay i går kveld,men fannt ingen som var spesiellt fine der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå