RemiE39 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Lar emne snakker for seg Knuser japsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 jaja.. ,men så stygg e36. Jeg har veldig vondt av å se de med e46 nyrene på siden. huff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Ja. men jeg likte at den dro ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Det der var som å se meg selv på vei hjem fra Haugesund for en drøy mnd siden når jeg hentet bilen min. Kjørte lenge sammen med en Impreza fra Haugesund til Stavanger/Kristiansand, og så fort det kom 2-felt på vår side skulle han prøve seg.. Men det var no match med M-Power under panseret gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hadde selv valgt Subaru, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 nå e rjo ikke auukratt en sti noe rått heller.. hehe.. går ikke fært. og respons som ei dau rotte... jobber med di skrotbila hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 hehe, mulig det morty:P morro var det uansett. folk som eier en chippa sti mener jo som regel selv det går fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 sant nok.. og en chippa sti raser som regel etter 20 000... mindre og kanskje... å sammenligne disse to bilene er eegentlig helt på bærtur.. da en subaru ikke er i nærheten av samme kateori som en e36.. sett begge bila i skauen så får dere se selv.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 hehe:P bra greier.. sant det, kan vel egentlig ikke sammenlikne de. e36 egner seg ikke i skauen:P men har aldri hatt sansen for impreza.. greit nok at de ser ok ut, og greit tøff lyd.. men interiøret blir jeg kvalm av, og kjøreegenskaper og komfort kan ikke måle seg med bmw. min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Bayersk mester werke sier bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 hehe:P bra greier..sant det, kan vel egentlig ikke sammenlikne de. e36 egner seg ikke i skauen:P men har aldri hatt sansen for impreza.. greit nok at de ser ok ut, og greit tøff lyd.. men interiøret blir jeg kvalm av, og kjøreegenskaper og komfort kan ikke måle seg med bmw. min mening! enig der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Jeg synes nå impreza wrx er ypperlig bil nå på vinterføre. kanskje ikke så fin. Heller ikke så "forseggjort", men til syvende og sist er det en tøff, morsom bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Enig. Subaru er faktisk en av få japser jeg kan vurdere som bruksbil. (Bortsett fra Carina II 1,8GLI da, som er verdens beste bil.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hadde ikke akkurat takket nei hadde jeg blitt tilbudt en liksom, men da måtte det blitt bruksbil om vinteren pga 4x4. Til helårsbil så ville jeg nok vurdert noe som er billigere i drift:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå