Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bildeler er en del billigere i utlande, jeg har kjøpt deler når jeg har vært i Tyskland ved diverse anledninger og betalt nesten halv pris i forhold til hva det koster i Norge.

Jeg har ikke tenkt meg til Tyskland med det førte. Er det noen som vet om noen butikker i som selger BMW orginaldeler og som sender til Norge? Det er snakk om injectorer til en N43 motor.

Skrevet

De fleste kan jo sende til norge, men det kommer 25%mav på frakt og varens verdi + ett fortollings gebyr fra dem som utfører tollingen. posten tar 105 for verdi opp til 1000 og 205 eller noe i den duren for over 1000.

Har kjøpt mye deler fra europa og masse fra usa. går for penger i ingenting (toll etc), enkleste er å skrive ned verdien på varen, men da kan du få problemer med forsikring hvist det skjer noe med forsendelsen. FLere ebay ere vil ikke skrive ned legre.

Har også blitt kontaktet av toll myndigheter på gardemoen som forlanger orginal faktura, har da åpnet og snusket i pakkende mine. også mer styr ved reklamaskjon/garenti.

Hør med koed. di kan ordne det meste, er registrest i norge som bedrift.

Skrevet

Jeg bruker ebay en god del. f. eks Bosch glødeplugg på Mekonomen koster 235kr stk, mens koster 90kr stk på ebay.co.uk. Har kikket på orginaldeler på www.pelicanparts.com som har et ganske stort utvalg, men er ikke mye kr å spare på og jeg tror hvis du ikke slipper unna tollinga så kan det bli dyrere.

Skrevet

Eg har handla mye på ebay.de, ebay.co.uk og ebay.com. Har vert veldig fornøyd og fått gode priser...

Det er ikke alltid det står at de sender til Norge, men da er det bare til å kontakte selger så går det ofte alikevel...

Skrevet

Jepp har ikke hadt noen problemer der jeg heller :D men noe flaks har en da :D vedrørende tull fra toll.

Jeg bruker kun ebay.de og der får en også svar på engelsk hos de fleste selgerne. :D Prisen er heller ikke høy på dippedatter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...