Cihad1985 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 strøken bmw til salgs!Eu godkjent,garasje bil alltid stått i garasje. Bilen har bare gått 230000 ,kjøpte denne bilen fra en gammel dame som ikke brukte bilen på 4 år fra 2006 til 2010 ,kjøpte bilen i september og er storfornøyd ingen ulyd.bruker verken olje eller vann,ingen rust. skjekker interessen må ikke selges,bud over 30000.-kr.Selger bilen pga av bein skade ,skal ha automat istedet(vanskelig å trå inn clutchen)Jeg er veldig trist pga salget men sånn er det bare.Jeg har alltid vært en entusiast av e34en siden jeg er 6 år gammel så tro meg denne bilen er bare i veldig god stand,det er bare å komme å prøvekjøre ellers ring meg på 45482285.Forresten står bilen i Drammen/Lier det som er gjort: -Alle væsker son fins i bilen(motorolje med filter,kjølevæske,dif.olje alt annet)medfølger all kviteringer fra merkeverksted.du har en bil som du ikke kommer til å tenke på noe på et per år. -bremser,skiver og klosser rundt -hardyskive -varmeapparatvifte -originale m5 felger står igjen -50/30 senkesett som er bestilt og skal monteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junobruno Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hei. Hvor står bilen, og hva er gjort da det er 170hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cihad1985 Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Det vet ikke jeg men står sånn på vognkortet.Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå