DStraX Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 det er en 91mod 318i som tidligere eier har putta en is motor i, motoren er chipa å. senka 60/40, euok til august. er no slags eksos anlegg på den så høres bra ut lite rust:P bortsett fra panser da selvfølgelig står på sørlandet, lillesand jeg har brukt den en del i vinter pga at Ladaen som er i bakgrunden:P kutta ut har 18" felger og sub og forsterker også som skal selges, kan ordne bilder vurderer å selge om jeg får en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 tar bakrutesenkeren og m3baklyktene for 500kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 vill helst selge hele bilen. får se senere kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 den er forresten pen i lakken, og ikke no skjevheter i ramma, er bare fronten som er trykka inn. forje eier som kjørte i noen bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Heheh. Denne er jo brent i fronten da? det er mye rust på panser og nesota front glass og slikt så denne er jo bren i fronten da?; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 er ikke brent nei^^ har pussa ned panseret og rusta det. Rat look vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 hehe lol veit ikke jeg men! den er brent ja! om du ikke er blind da! for den er nedsota og akkurat som brent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alecxz Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 hehe lol veit ikke jeg men! den er brent ja! om du ikke er blind da! for den er nedsota og akkurat som brent! snakker du om a? han sier han har pussa ned panseret...... bare fordi panseret er rustbrunt betyr det ikke at den er brent. haha, du som er blind da gett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 motocross4 tror du burde få sjekka øya dine er ikke no som er sota bortsett fra sidevinduene, og de er blå har forresten kjørt bilen frem til nå, tidligere eier er en kompis av meg så kjørte bare på hans forsikring. skal flytte inn til oslo snart så må selge for har ikke plass til alle bilene Jeg har en e36 318i som skal selges å, den er i god stand, men er ikke eu enda. er ikke no galt med den bare den har gått ut. 25k for den tenker jeg noen som vill komme med bud eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 tror du har misforstått begrepet ''rat'', mulig du har forvekslet det med vrak. Dette er iallefall ikke en ''rat''. Lykke til med salget alikevell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 motocross4 tror du burde få sjekka øya dine er ikke no som er sota bortsett fra sidevinduene, og de er blå Nei. Det er andre som må sjekke øya. Han har jo rett. Hvis du ser på lykteglassa så ser de ut som de er svart av sot. Sikkert bare dritt da men ikke mobb motcross4 her nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Sikkert bare salt og dritt det dere kaller brennt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Hvordan ser denne brent ut? Er jo bare salt, rust og møkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 har ikke gidde å vaske og polere akkurat nei så er bare vei dritt på lyktene.. bilen har vert i dagelig drift helt fremm til nå, da tidligere eier sa opp forsikringa og jeg ikke gidder å betale omreg og forsikring på enda en bil :/ Bilen er ikke ferdig rat, men er ett prosjekt for noen som forstår den greia. eller noen som har tid og ork til å fikse den opp. det eneste som faktisk feiler denne bilen er utseende^^ og det er jo kommer jo ann på hva man liker. hadde egentlig tenkt å gå for denne looken her, men siden jeg skal flytte inn til oslo, og ikke får parkeringsplass må jeg droppe planene... 7000 eller bud. noen som er itresert eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 5000 kr NÅ! lagt ut på autodb så ryker til førstemann som kommer med penger http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1300503491 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå