Tommen325 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 God morgen alle sammen. I dag hadde jeg leid prøvesklit til turbo e30'en men får ikke start. Har sjekket at det er gnist på pluggene og den får bensin. Faktisk tror jeg den får alt for mye bensin. Er det mulig at dysene har blitt ødelagt? Det er originale dyser som har blitt kjørt med 5 bars bensintrykk... Det som er merkelig her er at jeg brukte bilen på Mandag, kjørte den inn i garasjen og vrei om nøkkelen der. Gikk som en klokke. Noen som har forslag? Har prøvd å bytte coil og luftmengdemåler, men den er helt død. Lukter bensin som F***! Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Starta og stoppa du den en gang i garasjen eller mente du vrei om som i slo av? Kan jo høres ut som den har gått sur/drukna. Er vel M20 du har, men skulle ikke forundre meg om den også har problemer med en kort start og stopp slik M50/M52 har. På M50/M52 kan det være helt krise om en starter den på kald motor og bare har den gående 5-10 sekunder, typisk for å flytte den litt. Må gjerne kinne en halvtime etterpå, evt. skru ut pluggene og la de tørke, og gjerne kinne ut bensinen i sylinderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Jeg lot turboen hvile litt før jeg stoppa han. Har da kun stått siden mandag. Den bruker jo alltid å være helt fantastisk lettstartet, om det så er -15 grader ute. Det som er merkelig er at når tenningen og bensin pumpen er påslatt så hører man at det drypper i innsuget?? Hva i all verden er det for no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå