Ellingsen B. Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Enda en M-sport på vei Gunstig pris for facelift 525d M-sport touring!! 2008 525d M-sport touring med "riktig" gir, kmstand 79.000 Servicer fulgt. Nye 3.0l 197hk motoren! 6 trinns manuell Kan leveres med tilhengerfeste for tillegg i pris. Ta kontakt for tilbud. Meget pen fargekombo med carbonsort metallic og naturbrunt fullskinn Pris 409.000,- inkl reg og 1års garanti! Utstyr: -M Sportpakke -Sportsseter i fullskinn, naturbrunt -Navigasjonsystem Business med kartvisning -Bi Xenon -Bluetooth tlf tilkobling/handsfree -M Multifunksjonsratt -Klimaautomatikk -Varme i seter -PDC forran og bak -HiFi System -Lyspakke -Kopppholdere -USB/Audio interface -Aut.blendbart speil -Cruisekontroll med bremsefunksjon -Individual sort taktrekk -Individual mørke ruter bak -Individual høyglans shadowline -Velour matter -Takrails -18" M Alu sommer m.m. Innbytte/Finans/Leasing/Garanti Vi skaffer også meget gunstig BMW Forsikring via iF! Ring eller send pm for tilbud 959 11 337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Vakker bil! Mangler bare automatgir. Hehe.. Syns det er så herlig at mange har fått opp øynene for lekrere fargekombinasjoner enn sort/sort. Her er det vel bare å løpe og kjøpe for alle som vil ha manuell gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Vakker bil! Mangler bare automatgir. Hehe.. Syns det er så herlig at mange har fått opp øynene for lekrere fargekombinasjoner enn sort/sort. Her er det vel bare å løpe og kjøpe for alle som vil ha manuell gir. Syns også det gjør seg litt med farge på interiøret!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 upp 405.000,- inkl reg. Bra pris for facelift 525d med M-pakke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Vakker bil! Mangler bare automatgir. Hehe.. Syns det er så herlig at mange har fått opp øynene for lekrere fargekombinasjoner enn sort/sort. Her er det vel bare å løpe og kjøpe for alle som vil ha manuell gir. Jeg gledet meg også over denne bilen helt til jeg så girstanga.... 5-serie manuell burde ikke vært lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Vakker bil! Mangler bare automatgir. Hehe.. Syns det er så herlig at mange har fått opp øynene for lekrere fargekombinasjoner enn sort/sort. Her er det vel bare å løpe og kjøpe for alle som vil ha manuell gir. Jeg gledet meg også over denne bilen helt til jeg så girstanga.... 5-serie manuell burde ikke vært lov. Skaffer det også, men prisen er jo no annet med automat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 hump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå