Østgaard Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Hei.. Har litt m50 deler til overs. Alt kommer fra en m50b20 (e34). Komplett i deler, men vil vente med å selge noen deler til jeg får start på den andre motoren min. -6stk stempel, med råder. -Komplett uklipt el-nett -Siemens hjerne. -2stk luftfilterbokser fra e34 -Radiator E34 m50b20 (se bilde) -Alt av register deler. -Topp med skeive ventiler. -Kammer -Bunnpanne(e34 m50) -Oljepumpe med sil. -Peilepinnerør -Servopumpe med slanger -Svinghjul med clutch å trykkplate. Bra stand. -Div reimhjul -Motorfester m50 e34 -Div reimhjul -Oljefilterhus -Innsug -Toppdekesel -"pyntedekel" på toppen av motor. -Fuelrail med dyser Alt dette kan vertfall selges med en gang Bilder: Ta kontakt for en hyggelig handel Her, pm eller 90781650
Østgaard Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 toppdeksel,bunnpanne,oljesil,peilepinnerør og de breidaste "pynte" dekselet til toppen er SOLGT
Østgaard Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 pris på bunnpanne og radiator? Bunnpanna er desverre solgt. Men har radiator enda, bud?
Østgaard Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 300 inkludert frakt haha, nei det blir nokk for lite. Sender deg en pm jeg
Østgaard Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 har du fortsatt luftfilterbox? Det har jeg ja, sendte deg en pm jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå