chrisekman Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Jeg selger bilen grunnet tid og plassmangel. kjøpte bilen i høst for å fikse opp og få en rå sommerbil. men tiden rekker ikke til. Det er satt i ny cluch og overhalt girkasse. er 4xel vinduer, så og si strøkent sort skinn, 17" sommerhjul, ettermontert xenon ++ begynte å plukke fra hverandre når jeg hadde kjøpt den; det som er demontert er fronten, dvs. skjermer, panser, lamper, fangere.. Er noe karosseriarbeid på denne, men hel og grei. har begynt å sparkle og rette litt. skulle dra over taket i dag, og da sprakk vinduet i caben.. stått for lenge Dette er en original 325i, ikke mange av sånne for salg ser det ut til. bilen ble kjørt dit den står nå, så jeg vet den fungerer godt Ring eller sms for mer info og pris (får ikke lagt over bilder før over helga) Christian 45 45 45 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisekman Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Da er bildene på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 7 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 hey er festene til front fangeren finne?? og er det spesielt mye rust ser ikke noe på bildene men bare lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisekman Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 hei du. det skal ikke være mye rust på denne. er noe overflaterust enkelte steder, og litt groms på innerskjerm ved tårnet og under lyktene. festene skal være ok. kan få lagt ut bilder i morgen, eller hvertfall fått sett på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
homlepupp Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Pris? hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisekman Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Bilen står i oslo. lagt ut på finn til 28000,- har fått halvveis bud på 20000,- foreløpig. bare si fra om du vil komme ta en kikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisekman Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Nå fikk jeg bud på 24000,- og selger bilen for det. bilen skal bli hentet på lørdag. om den ikke blir hentet på lørdag, vil jeg opplyse om dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisekman Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 bilen ble ikke solgt, da kjøper trodde det bare var å kjøre den av gårde. he he... budet på 20000,- står enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisekman Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 tråden kan stenges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå